Miercurea fără cuvinte

Ce frumoşi eram noi amândoi !

Continuarea la Carmen

Recomand şi …

53 de gânduri despre „Miercurea fără cuvinte

  1. Două zebre se oglindeau într-o retrovizoare. Şi pentru că, numai era loc, restul zebrelor au stat deoparte. 😛
    Adaptarea unui cântec care implica nişte elefanţi şi nişte pînze de păianjen. :)))
    Frumoasă foto!

  2. Stai draga mai aproape sa prelungim linia aceea din decolteu, prinde mai binela incaltari 😀
    si vezi ca tu esti cam ciufulita acolo in dreapta 😀
    Faina fotografie 😀
    Miercure faina sa ai.

  3. Prima reacţie: am început să râd! Următoare: am privit cu duioşie . Animalele sunt sincere. Sigur nu au în calcule averea! Frumos!

  4. Pingback: Dinu.Valentin Dinu…. « lunapatrata

  5. Pingback: În patria amintirilor « Teo Negură

    • Din păcate nu . Problema este că am multe salvate în PC a căror adresă de provenienţă nu o mai am . Le-am copiat pur şi simplu pentru că mi-au plăcut . Aşadar chiar dacă aş vrea să îţi spun de unde provine nu mai ştiu. Mea culpa !

  6. Pingback: “Dosare” din copilărie 1 =)) « NAPOBLOGHIA

  7. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

  8. Pingback: “Dosare” din copilărie 2 =)) « NAPOBLOGHIA

  9. Pingback: Luminația și premile ignoră criza =)) =)) « NAPOBLOGHIA

  10. Pingback: Dorințe-mplinite « NAPOBLOGHIA

  11. Pingback: Moșu’ « NAPOBLOGHIA

  12. Pingback: Moșu’ « NAPOBLOGHIA

  13. Pingback: Salutări « NAPOBLOGHIA

  14. Pingback: Salutări « NAPOBLOGHIA

  15. Pingback: Știință și cunoaștere, TVR Cluj « Blog de Tury

  16. Pingback: Cano Cristales, un râu unic in lume! | | mostwanteblog.orgmostwanteblog.org

Lasă un comentariu