Life in picture

Ideea îi aparţine luiCostin

     

 

 

 

 

 

 

 

 

Un glas de pescãrus invocã amintiri,
Un zâmbet imi mai fura valul linistit
Dar glasul e risipã în crunte amãgiri;
Rãpita-mi trecutul si zbuciumat avant

IULISA SI  SORIN RECOMANDA;

33 de gânduri despre „Life in picture

  1. Frumoase fotografii!
    Ce dor imi e de vara si de mare…. Pescarusii au ceva atat de asemanator cu vacanta! 😉
    O duminica placuta! 🙂

    • Mulţumesc frumos ! , ştii dorul de mare nu se stinge nici când eşti la mare , dar mai ales acum când abia ne-a părăsit .
      O seară minunată !

    • Mă bucur pentru tine, mă bucur că eşti optimist şi de ce nu ai fi ? până la urmă marea este frumoasă şi iarna ….doar să o priveşti !

  2. Pingback: Melomania (7) « Alice Georgiana

    • Ce te reţine Peter ? este atât de aproape , ştii ce să faci ? promiteţi că în vara următoare vei fi acolo şi astfel scapi de nostalgie …dar …te va cuprinde aşa un dor .

  3. Albastru si ceruri deschise .. si parca, in a doua poza, e o prea frumoasa egreta . Foarte gratioasa . O seara buna si o saptamina la fel !

  4. Pingback: Interior… « lunapatrata

  5. Pingback: Un popor la diateza pasivă « Teo Negură

  6. Ce instantaneu frumos ! Mi-a amintit dintr-o data de o calatoriecu feribotul, cand stateam pe puntea de sus, cu niste paine in mana intinsa, iar pescarusii veneau in picaj si luau cate o bucatica. Am simtit mirosul si leganarea marii… Multumesc !

    • Mulţumesc frumos ! ai observat , sunt atât de specialişti în a face asta încât nici nu îţi ating mâna când îţi iau ceva din ea .

  7. Pingback: Muzică de noapte « Alice Georgiana

Lasă un răspuns

