Life in picture

Contract cu infinitul n-am semnat
Că infinite vieţi mi s-ar fi dat…
Şi oare ce aş fi făcut cu ele?
Dacă…..

 

Ideea a plecat de la Costin

 
 
 

Recomand !

Iulisa , A different blog , Costin Comba , Lillee , Teo NeguraCarmen , Cleo , INCERTITUDINI , Lumi ROElena , Pandhora , C.L.M Cristi , Cârlionti de gânduri , Zamfir Pop , Ulise (blog canin) , Stropi de suflet , Zolty , Digodana , Fotoreporter pentru mediu , Petru Dolhescu , Solidaster , Alicee , Max Peter , Lumea lui Alexandru , Fly2sky , Robert , RaulAlina (puzzled) , Tudor , Napocel , Erys , Lunapătrată , Beţivul de cuvinte , Dani , Tamy , Liviu , Zodrac , Alice Georgiana 1 , Alice Georgiana 2

37 de gânduri despre „Life in picture

  1. Daca o picatura
    Ar cadea
    Intr-un ocean de nisip
    As incerca
    Fir cu fir sa ridic
    O fantana.

    Daca o zi
    E o viata
    Si asta e semn
    Iubirea-i speranta
    Sau doar e
    Pe Soare un semn.

    • Pustiul nu iartă, nu uită şi n-are momente de slăbiciune. El e orb şi implacabil. Un călău somnolent şi necruţător care n-are nici vanitatea puterii, nici nevoia de a se spăla pe mâini ca Pillat. Te ucide ca pe o gânganie, fără să-ţi dea nicio importanţă. Pustiul nu bate cuie. El te omoară fără să te atingă, fără să te vadă şi fără să te urască. Pustiul nici nu visează, nici nu se trezeşte.

      Octavian Paler

  2. într-o regiune foarte secetoasă din deşertul Kalahari plouă doar o dată la cîţiva ani, iar atunci, în cîteva ore, totul prinde viaţă, deşertul înverzeşte, apoi se umple de culori; pentru puţin timp deşertul se trezeşte la viaţă, urmînd a adormi din nou, pentru alţi ani. frumoasă imaginea propusă de tine. duminică plăcută să ai!

    • Natura luptă continuu să răzbată şi să existe , aproape nimic n-o poate împiedica , doar omenirea poate . Am văzut documentarul referitor la viaţa în deşertul Kalahari , m-a impresionat mai ales gândindu-mă la cât de mult ne străduim să schimbăm legile naturii , legi ce ne fac să existăm , suntem inconştienţi şi vom plăti .
      Mulţumesc frumos !
      O seară excelentă !

  3. Pingback: Life in pictures « Alice Georgiana

    • Deci putem spune că viaţa e eternă ? eu zic că da pentru că totul se transformă nimic nu se va pierde ci doar îşi va schimba starea existenţei .
      Mulţumesc frumos !

    • Şi n-ai fi obosit de-atâta imensitate ? pentru că de ce nu caracteristicile îi sunt totusi limitate deaceea eu m-am ales cu doar infinitul de gânduri si posibilităţi iar infinitul din inima mea mă face mulţumit .

  4. Deci, o mica muscata in asfaltul crapat… Culoare in uscaciune… Delicate petale inconjurate de cenusiu … O metafora reusita a vietii noastre. Nu cautam noi toti, sa gasim o floare acolo afara, in desert ?

  5. Va salut , ma bucur sa va regasesc si aici.
    Sorin ,imi place mult postarea ta ,cred ca e cea mai sugestiva din tot ce am vazut azi.
    Si versurile sunt pe masura .O seara buna!

    • Ştii , un proverb spune că : „ decât cioară o viaţă mai bine vultur pentru o zi ” , aşadar una trăită la maxim eu cred că este de ajuns mai ales dacă ne gândim , aşa cum am spus mai sus , ca nimic nu se va pierde ci doar îşi va schimba forma existenţei .

  6. Pingback: Miercurea făra cuvinte 3 « A different blog

  7. Sorin, trăim numai o dată şi merită să luptăm pentru ca fiecare secundă să fie frumoasă şi mai ales să fie trăită din plin. O floare deasupra hăului dintre două mase aride este triumful vieţii! Simbolică şi mobilizatoare imagine. Felicitări.

    Iulisa, frumos comentariul tău!!!

  8. Pingback: Life in picture (via A different blog) | Ado Feck

  9. Pingback: Life in picture 4 « A different blog

  10. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

  11. Pingback: Life in picture « A different blog

  12. Pingback: Aberatii,inteligenta,umor « A different blog

  13. Pingback: Life in picture « A different blog

  14. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

  15. Amazing article . We entirely agree with every one of the points and also good judgments. You’ve gotten a new reader and I am likely to check your blog frequently.

Lasă un comentariu