Miercurea fără cuvinte

Mai multe imagini la CARMEN

Cu gândiri și cu imagini
Înnegrit-am multe pagini:
Ș-ale cărții, ș-ale vieții,
Chiar din zorii tinereții.

Nu urmați gândirei mele:
Căci noianu-i de greșele,
Urmărind prin întuneric
Visul vieții-mi cel himeric

de Mihai Eminescu

Recomand şi…

Iulisa , A different blog Costin Comba , Teo NegurăCarmenINCERTITUDINI , Lumi RO , Elena , Pandhora , C.L.M , Cristi , Zamfir Pop , Ulise (blog canin) , Stropi de suflet , ZoltyFotoreporter pentru mediu , SolidasterMax Peter , Lumea lui Alexandru Robert , Tudor , NapocelLunapătratăDaniLiviuOana Clara , Lolita , Zina , AndreiraduM , Angi , Dana Diaconu , SoriN , Digodana , Florina , Vania , Mirela Pete , Lecturi povestite pe scurt

Şi deasemenea salut pe toţi cei ce vor trece pe aici !

29 de gânduri despre „Miercurea fără cuvinte

  1. Atâtea asocieri posibile între imagine și cuvinte, încât nu știu cu care să încep! Mai bine tac și mă mai uit o dată! 🙂

  2. Pingback: Științele exact(e) adunate » Blog Archive » Miercurea fără cuvinte (36)

  3. Ce drăguț ! Așa de mic și s-a și apucat de fumat ! 🙂

    PS Nu te supăra, de ce mi-ai trimis pingul la un articol publicat în urmă cu 5 zile, când eu am postat inclusiv pentru miercurea fără cuvinte ? Nu e un reproș, Doamne ferește, dar aș vrea să înțeleg cauza.

    • Păi ce mai neagră de-atât nu se mai face . Riscant cu plasturele , capăta un alt viciu şi să nu fie mai rău , oricum trăisc foarte mulţi ani şi-s pline de plictiseală .

  4. Pingback: Arta si seductie… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  5. Pingback: La mintea cocoşului « Teo Negură

  6. Pingback: Noaptea ciumpalacilor « Ioan Usca

  7. Pingback: Life in picture « A different blog

Lasă un comentariu