Life in picture

Acvariu Tulcea se află în incinta Centrului Muzeal Eco-Turistic “Delta Dunării”, la subsol. La parter şi etajul 1 pot fi admirate habitate naturale tipice Deltei Dunării şi o cherhana.

 

http://stirileprotv.ro/stiri/social/la-tulcea-s-a-deschis-unul-dintre-cele-mai-mari-acvarii-din-europa.html

 

 

Ideea îi aparţine lui Costin

Recomand şi …

23 de gânduri despre „Life in picture

  1. Ce peştişori frumoşi ! Mi-au făcut poftă să revăd „Finding Nemo” !
    Viaţa subacvatică ascunde frumuseţi pe care le uităm prea uşor…

  2. Auzisem de acvariul din Tulcea, dar nu credeam că e aşa frumos. Şi aşa, în primăvară am o invitaţie în oraş (iar dacă spui că e şi o cherhana, cred că ajung…) 😀

  3. sa se pastreze, asta este important. sa se finanteze, sa se deschida proiecte care sa le permita sa atraga fonduri pentru dezvoltare.

    • Bun sfat , însă puţin probabil . Alte proiecte sunt mai importante la noi , de ex. înnoirea parcului auto la …acolo sus …..etc .

  4. Şi eu am câţiva peştişori într-un acvariu, mici de tot, dar cei de la acest acvariu sunt minunaţi. O lume de vis!
    O seară frumoasă, Iulisa! 🙂

    • Multumesc Alex!
      Acest acvariu este o noutate pentru Tulcea, si chiar pentru România, acvariile cu specii de pesti si nevertebrate întâlnite în recifele de corali. Printr-un sistem de doua acvarii cilindrice, dispuse concentric, vizitatorii, si în special copii, au posibilitatea de a experimenta, aflându-se pentru câteva minute în mijlocul unui recif, înconjurati de rechini, pesti si corali cu forme si culori variate si impresionante, ce le vor încânta privirile.

    • Te salut Alex ! Mi-ar fi plăcut să am un acvariu dar nu m-am învrednicit niciodată să-mi procur unul şi chiar nu ştiu de ce .

  5. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

Lasă un comentariu