Life in picture

      Uite ce mai ghemotoace,
Astia stiu doar sa se joace!
După-o noapte şi o zi
Grădinarul îi găsi
După blitzuri repetate
Au fugit în frunze lin
Să devină… anonimi.

Update : sursa imagine; guzgan.ro.

Ideea îi aparţine lui Costin

                                                                                              Weekend reusit !

Iulisa,SoriN, Costin Comba , Lillee , Teo NeguraCarmen , Cleo , INCERTITUDINI , Lumi ROElena , Pandhora , C.L.M Cristi , Cârlionti de gânduri , Zamfir Pop , Ulise (blog canin) , Stropi de suflet , Zolty , Digodana , Fotoreporter pentru mediu , Solidaster , Alicee , Max Peter , Lumea lui Alexandru , Fly2sky , Robert , RaulAlina (puzzled) , Tudor , Napocel , Erys , Lunapătrată , Beţivul de cuvinte , Dani , Tamy , Liviu , Zodrac , Alice Georgiana 1 , Alice Georgiana 2 , Se-cret , Eddy , Oana Clara , Lolita , Zina

34 de gânduri despre „Life in picture

    • Mi se pare interesant să ai în curte unul , eu nu am văzut niciodată , dacă mă crezi , unul de aproape . Cu ce îl hrăneşti ? , e blând ?

    • Poza o am de undeva de pe net , nu mai ţin minte , mi-a plăcut şi am păstrat-o . Trebuie să fie tare drăguţi aşa mici şi ţepoşi !

  1. nu am vazut niciodata pui de arici…super fotigrafie…imi place teribil de mult….
    micutii teposi-pofticiosi sunt adorabili 🙂

  2. imi plac aricii. de fiecare data cand vad unul si asta se intampla rar, imi vine sa ii iau in brate.:)) dar din pacate nu pot…

    • Salutări Costin !
      Sunt într-adevăr drăguţi şi sigur nu i-am deranjat de la masă . De fapt nici nu i-am pozat căci poza am copiat-o dar nu mai ştiu de unde . Sper că nici cel ce i-a fotografiat nu i-a deranjat .
      O zi bună !

  3. Uite ce drăguţi! N-am văzut niciodată arici micuţi.
    Ai o imagine care se încadrează cu adevărat în temă, iar strofa ta este tare haioasă!
    O duminică plăcută să ai!

    • Mulţumesc frumos Peter ! Nici eu nu am văzut aşa micuţi dar nici nu m-am găndit cum îi creşte mama lor de sunt aşa scumpi la vedere .

  4. Pingback: Cursă specială « Teo Negură

  5. Din tainele biologice ale aricilor

    -Ariciul este în mod natural un animal singuratic şi independent în sălbăticie. Cu toate acestea, se domesticeşte uşor. Acestă caracteristică, dublată de simpatia pe care o trezeşte, a făcut ca aricii să devină în prezent unele dintre cele mai căutate animale de companie în ţările occidentale. Tot acolo au apărut aşa numitele „ferme de arici”, de unde iubitorii acestor animale îşi pot cumpăra pui cu acte oficiale, urmând aceleaşi proceduri ca atunci când vor să-şi cumpere o pisică sau un câine cu pedigree.

    -Pentru talia lor, aricii au o durată de viaţă surprinzător de mare. Dacă în natură trăiesc 4-7 ani, în condiţii de captivitate şi îngrijire atentă pot atinge 10-16 ani.

    -Dacă aveţi arici în grădină şi vreţi să le lăsaţi hrană pe timpul nopţii, lăsaţi-le fructe, carne sau nuci. În niciun caz lapte sau produse lactate. Deşi le place mult laptele, s-a dovedit că le produce invariabil o formă de diaree severă sau chiar moartea.

    -Aricii sunt destul de gălăgioşi şi comunică mult prin sforăituri, chiţăituri sau scâncete.
    http://www.descopera.ro/natura

Lasă un comentariu