HAPPY WEEKEND!

Caldura mare

***

Un băiat intră într-o frizerie si frizerul sopteste faţă de clientul său:
– Acesta este cel mai prost copil din lume. Uita-te in timp ce voi dovedi asta.
Frizerul pune o bancnotă de 1 dolar într-o mână şi două monede de 25 de centi in cealalta mana, apoi il striga pe baiat şi îl întreabă:
– Ce alegi, baiete?
Băiatul ia cele 2 monede de 25 de centi şi pleaca.
– Ce ti-am spus?, a spus frizerul. Acest copil este cel mai prost din lume.
Mai târziu, atunci când clientul iese din frizerie, el vede acelaşi băiat care iese din magazinul unde se vinde inghetata.
-Hei, fiule! Pot să-ţi pun o întrebare? De ce ai luat cele 2 monede în loc de bancnota de 1 dolar?
Băiatul a lins conul de inghetata şi a răspuns:
– Pentru că, în ziua în care as lua dolarul, jocul acesta s-ar termina!

***

Patru tipi casatoriti merg la pescuit. Cam dupa vreun ceas se putea asculta urmatoarea conversatie:
– Nici nu va-nchipuiti ce a trebuit sa fac sa pot veni la pescuit! Am promis ca in urmatorul sfarsit de saptamana voi zugravi toata casa.
– Nici pe mine nu m-a lasat sa vin pana n-am promis ca voi schimba toata gresia in jurul piscinei.
– Voi va plangeti pentru niste fleacuri.. Eu a trebuit sa promit ca voi renova bucataria inclusiv schimbarea electrocasnicele…
Si asa au continuat sa pescuiasca pana cand si-au dat seama ca cel de al patrulea nu zisese nimic.
– Hei, tu, doar nu vrei sa ne faci sa credem ca n-a trebuit sa promiti nimic!
– Eu am pus desteptatorul sa sune la 4:30 AM si cand a sunat, m-am apropiat de sotia mea si i-am susurat la ureche: „pescuit sau sex?”
Si ea mi-a raspuns: „Sa te imbraci bine!”

***

Cine cauta prieteni fara cusur, fara prieteni ramane.

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! – Ediţia 14
10 gânduri despre „HAPPY WEEKEND!

  1. Buna ziua! 🙂
    Ce frumoase imagini! Superbe! Pisoiul pot sa-l iau acasa, sa se joace cu Tiger al meu? 🙂 As lua si ursul dar n-am unde sa-l tin dupa ce ne saturam de joaca 😉
    Ambele glume sunt absolut noi pentru mine si excelente! :))
    O duminica cu parfum de sanziene sa ai!

  2. Amuzante glumele! :))
    Se pare că Elly a luat pisica, așa că mă mulțumesc cu…ursul polar! Îmi plac toate, o zi frumoasă! 🙂

  3. Animalutele tale sunt atat de obosite incat nici nu vor sa ne vada. :))
    Se pare ca pustiulica nu era deloc prost. ;-P
    O seara buna iti doresc!

  4. :)) ultima fotografie este super-super haioasa!
    mi-ai inseninat lunea asta luuuunga si nesuferita, care strica totdeauna weekendul 😉
    sa ai o saptamâna pink!

  5. 🙂 foarte simpatice imaginile. Cea cu bebelusul si catelul e super. Mi-au placut si postarile.. 🙂 Sa ai o zi frumoasa!

  6. Multumesc, m-am distrat de dimineata 🙂 Desi la gluma din urma, cu siguranta si invariabil altul ar fi fost raspunsul meu de nevasta 😉

  7. Hm…te lamentezi cum ca n-ai relatii apropiate cu vecinii?
    Pai, cine naiba sa vrea sa stea de vorba cu tinebah, molusca nesuferita?
    Oi fi avand si vreo fata de libidinos sau de megaloman nesuferit…

    Bleah:((

    • Adică ? nu înţeleg cine eşti , de unde vii , ce vrei şi mai ales la ce te referi , căci parcă prea eşti „pe lângă ”

Lasă un răspuns

