Zâmbetul, fericirea de sub nasul tau…

Puterea unui zambet nu poate fi contestata de nimeni: un zambet te ajuta atunci cand tu nu crezi ca te vei mai ridica de jos, un zambet ii poate arata celui de langa tine cat de mult inseamna pentru tine,Incearca! Iti vei da seama cat de important e sa daruiesti fiecaruia cea mai de pret comoara: zambetul!

Pentru tine ce înseamnă zâmbetul?

6 gânduri despre „Zâmbetul, fericirea de sub nasul tau…

  1. Pingback: 1 iunie devean | absolut obişnuit

  2. Eu m-am cam simtit vinovat acum cateva zile cand mi-am dat seama ca tind sa fiu destul de zgarcit in legatura cu utilizarea personala a zambetului provocat de placere personala, de nivel ca efectiv uneori chiar evit situatiile care m-ar putea sa fac sa zambesc prea des, (ca eu si sunt mai masochist din fire, dar si incerc sa ma lupt cu diverse addictii, si ma aflu acum intr-o faza de austeritate si incerc sa imi promovez mie insumi ideea ca trebuie sa ne comportam cumpatat sau moderat in vederea atingerii placerii prin folosirea cat mai dramuita a unora din chestiile addictive care ne cauzeaza de obicei placere…desi ce se intampla practic in realitate e ca daca imi restrictionez una din addictii, atunci imi scot parleala prin altele, asa ca per total am remarcat ca austeritatea nu pare a fi o masura ff buna in legatura cu optimizarea echilibrului economic de cheltuieli/profit personal, lucru pe care mi se pare ca l-a remarcat si un recent ministru sau economist din Grecia pe BBC), insa abia recent mi-am dat seama ca am fost ff egoist si nu am luat in consideratie si posibilul efect benefic social asupra altor oameni ale zambetului meu personal, asa ca mi-am facut un fel de „nod in batista” ca sa nu uit sa incerc sa zambesc mai des atunci cand ma aflu printre alti oameni…desi nu stiu daca poate nu ar exista riscul ca unii sa se sperie de mine crezand ca poate sunt nebun (considerat de obicei anxiogen, chiar daca aia real periculosii sunt mai rari in realitate) daca zambesc asa aiurea pe strada, si asta ar diminua sau poate chiar anula efectul benefic social al zambetului meu…poate ca as putea sa incerc sa zambesc numai la serviciu mai des, ca sa evit efectele adverse sociale ale zambetului meu personal, pt ca eu de obicei sunt ff atent ca in primul rand sa nu fac rau altora decat in primul rand sa le fac vreun bine, (ca de facut bine altor semeni oameni e ceva care mie mi se pare ff complicat si e posibil sa necesite ani de studii si training ff complicat si poate si un talent special innascut pt asa ceva, si eu nu sunt sigur ca am atat inclinatia cat si motivatia sa depun un asemenea nivel de efort).

    Insa, ca sa nu cumva sa creez pesimism nejustificat prin acest comentariu, doresc sa comunic ca ieri, de Ziua Copilului, nu numai ca am zambit, dar chiar am pufnit si in ras pt ca era sa ma rastoarne un vant cu caracteristici de crivat venit tocmai din senin din nord-est catre unde ma aflu eu acuma, in SV Norvegiei ! Zau vremea de aici e total atat de jucausa, de nici nu stii niciodata ce anotimp este ! Azi dimineata m-am uitat pe geam si mi s-a parut ca e totusi vara, pana cand am ajuns in fata blocului mi s-a parut ca titusi parca e posibil sa vina primavara, pe urma in drum spre serviciu a venit toamna, iar cand am venit acasa de la serviciu se anunta deja iarna ! Dar acum vad ca e vara din nou !

  3. pentru mine zâmbetul înseamnă fericire , iubire , afecțiune , un zâmbet e ca o rază de soare pe un cer plin de nori , face totul mai frumos 😀

  4. Zambetul- stare de bine care te implineste .Este o reactie fireasca .
    Poti transmite starea respectiva si celor din jurul tau.

  5. Folosesc zambetul destul de des.
    Zambesc si cand sunt arogant si stiu ca orice apropos e urmat de reactia ce am cautat sa o starnesc si ..zambesc in a-mi sarbatori ‘succesul’!
    Zambesc cand vad lucruri frumoase,fapturi placute,ipostaze naturale si afectuoase.
    Zambesc si cand mi-a venit o idee.

Lasă un răspuns

