Life in picture

Ideea a plecat de la Costin

Casa mult visata.

20 de gânduri despre „Life in picture

  1. Mereu mi-am dorit asa ceva..Nu ai idee de cate ori am visat sa transform acoperisul blocului in asa ceva dar am si vecini care nu imi impartasesc visele:)

  2. Pingback: All that jazz « Teo Negură – Trafic cu hituri

  3. Cândva, nu cu tare multă vreme în urmă, am fost la un grătar într-o casă de genul ăsta; dar asta se întâmpla pe alte meleaguri. O seară faină, Sorin!

  4. Eu am pădurea atât de aproape, încât îmi intră pe terasă, dar când stai la bloc, o grădină suspendată este un rai adevărat!

  5. Pingback: Mărul de aur – 3 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

