Ce ai face daca ai castiga la loterie ?

   Ai sanse mai mari sa fii lovit de un traznet decat sa castigi la   loto. Sansa de a castiga este precum o sa apara zorii maine  dimineata. Totul depinde de cum te vei trezi tu… la realitate.

Nu cred ca exista cineva care nu si-a pus clasica intrebare “Ce ai face cu banii, daca ai castiga la Loto?” si i-a invidiat pe norocosii castigatori, deveniti milionari peste noapte.

Presupunand  ai nimerit numerele castigatoare ,ai  luat si banii, ce ti-ai dori sa faci cu ei ?
Eu mi-as dori  daca as castiga….imi doresc destul de multe,dar eu nu joc la loto decat foarte rar, dar am tot dreptul  sa visez. Si  pentru ca tot veni vorba,tu ce ai face cu banii ?

15 gânduri despre „Ce ai face daca ai castiga la loterie ?

  1. Pingback: de-formare/re-formare a sinelui? | absolut obişnuit

  2. Ha, ha! Tare intrebarea. Iar daca te lasi cuprins de o asa visare….te imbeti cu apa de ploaie. Stiu pe cineva care isi facuse planuri foarte precise, calculand fiecare cheltuiala, pana la ultimul banut, numai ca lipseau…banii! Un fel de… „pielea ursului din padure” 🙂

  3. Bună întrebare! 🙂 Sincer, niciodată nu m-am întrebat, pentru că nu-mi place să fac planuri, fără să am ceva concret pentru care să le fac! 🙂 Presupun că mi-aş îndeplini unele dorinţe strict materiale, aş ajuta oamenii din jurul meu, aş călători câteva luni şi restul i-aş pune deoparte 🙂

  4. Buna Dana!
    Cred ca fiecare dintre noi ar proceda la fel,totusi pt ca sansele de castig sunt atat de mici, nu ne gandim la aceasta intrebare .
    O seara frumoasa iti doresc!

  5. Nu joc la loto! niciodată!
    De un Crăciun, prin 2000, soțul a cumpărat pentru fiecare câte un bilet.
    Al meu a fost câștigător- o sumă mică- 200 de lei.
    Am spus în cancelarie, râzând, fără să precizez suma.
    Un tip- eu și el, mereu am fost pe lungimi diferite- a sărit repede” cu câte zerouri??
    nu chiar 10, dar pe lângă, am spus eu!!
    A încremenit omul..am crezut că moare..

  6. Pingback: Alt joc cu poze – 20.02.12 « Florina Lupa Curaru

  7. Pingback: Vechi scăpărări (190212) | Amintiri din filumenie

  8. Pingback: Lătrături ocoşe (190212) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  9. Pingback: Clipe încremenite (190212) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  10. Pingback: Viaţa-n imagini (190212)

Lasă un răspuns

