Life in picture

Ideea îi aparţine lui Costin

Weekend cu ferestre inflorite

Geamul îngheţat te priveşte ciudat,
Inocent,cu irişi de gheaţă

  Mă cauţi, unde ?
N-ai să mă găseşti,

Eu sunt fereastra,
Prin care zilnic,  priveşti..  

                                                    

Recomand şi …

sursa imag ; nomorelight

18 gânduri despre „Life in picture

  1. Imi amintesc cand le desenam la ora de desen .. Chiar trebuie sa caut florile de gehata .. eram fascinata de ele. Superbe fotografii . O duminica frumoasa!

  2. Pingback: Muzică de seară « Alice Georgiana

  3. O idee faină! Mie nici nu mi-a trecut prin cap câte poţi spune despre „dantelăria” de gheaţă… Mereu forme noi, mereu neaşteptate, dar fragile… Foarte frumos, îmi place!

  4. Pingback: Stii sa dansezi Mambo…? « lunapatrata

  5. Pingback: Zgomot de fond « Teo Negură

Lasă un răspuns

