Life in picture

Ideea îi aparţine lui Costin

 Nostalgii de vacanta.

 

 

Recomand şi …

18 gânduri despre „Life in picture

    • Este Brasov . Prima este o bisericuţă din poiană iar a doua este undeva între poiană şi oraş . Nu m-a ajutat claritatea atmosferică şi priceperea în ale fotografiei căci de la aparat nu am pretenţii deoarece este unul destul de bun dar pentru începători , ştii cu reglaje automate şi toate cele care fac ca poza să fie accectabilă .
      Concediul a fost de vis dar parcă prea scurt deşi după nr. de zile ar pare lung şi dealtfel îţi este de vrei la îndemănă .

  1. ce coline blande…ca si soarele care le invaluie…frumoase locuri…
    bisericuta pare atat de stinghera inconjurata cum e de masini…

    • Şi câte astfel sunt şi-s foarte aproape de noi , dar vezi , viteza cu care parcurgem viaţa le lasă în urmă de multe ori pentru diverse alte avantaje .

    • Greu am revenit la viaţa normală . Vezi ,câteodată nu facem deosebirea între ce are valoare şi ce nu , punem pe primul plan munca şi avantajele ei materiale deşi altceva ne mângâie sufletul .

  2. Am recunoscut din prima clipă bisericuţa şi panorama spre Braşov. Frumoase locuri, minunate amintiri, prea scurte vacanţele !

    • Sărut mâna cu respect !
      Mă bucur că ţi-am trezit frumoase amintiri .Despre vacanţe nu doar că sunt prea scurte dar ,culmea, sunt şi prea puţine .

  3. Stau şi mă întreb: oare cum am trăi fără fotografii ? Cred că ne-ar fi viaţa mult mai săracă, mai cenuşie, amintirile s-ar estompa mai repede…

    • Sărut mâna cu respect !
      Cu siguranţă că trăirile ar fi aceleaşi dar amintirile cenuşii . Ne-am aminti ,cred ,destul de bine dar va lipsi dovada şi revederea .

Lasă un răspuns

