Unele dintre cele mai mari insecte din lume

Mai jos puteti vedea o serie de poze cu unele dintre cele mai mari insecte din lume.In ciuda marimii pe care o au, majoritatea insectelor din poze sunt inofensive pentru om.

5 gânduri despre „Unele dintre cele mai mari insecte din lume

  1. N-aş putea spune că mă dau în vânt după ele, dar nici scârbă nu-mi e (cum văd că îi e cuiva care tocmai se uita peste umărul meu…) 😀

    Luna trecută tocmai se publicase un studiu înaintat nuş’cărui comitet de pe la Bruxelles, cum că astfel de insecte ar putea salva omenirea de la foamete… pentru că sunt… foarte hrănitoare şi bogate în vitamine… Vă vine să credeţi? 😦

    • E de notorietate faptul că în multe ţări asiatice insectele, care mai de care mai urâte, sunt adevărate delicatese. Există şi români care au mâncat aşa ceva: “Ademeniţi de nişte thailandezi, am gustat lăcustele şi greierii prăjiţi, după ce i-am cumpărat, şi i-am «târât» prin sos. Erau crocanţi, aveau gust care aducea a peşte. Nu a fost nimic scârbos, aşa cum ne aşteptam”, ne-a povestit despre experienţa sa culinară artistul Răzvan Fodor

      Reportaj | Libertatea.ro

  2. Mie mi-s indiferente, radasca e curioasa, iar bondarul si carabusul simpatici… In rest, vorba lui Peter, nu ma dau in vant dupa ele 😀

  3. „Frumos” si „urat” sunt simple conveniente. In vremuri de acuta restriste (ex.: lagare de concentrare), proteinele din viermi si insecte au fost salvatoare.

Lasă un răspuns

