Life in picture 5

Ideea îi aparţine lui Costin
                                                             INVITATIE  LA  RIDICOL – Mircea Eliade

                                                              Weekend reusit !

47 de gânduri despre „Life in picture 5

    • Te salut! Costin;
      „Invitatie la ridicol” e un indemn al lui Mircea Eliade
      Am fost educati de mici,de insasi societate in manifestarile ei,ca lumea/viata este o jungla in care daca-ti dai pe fata sentimentele asta va fi luata drept slabiciune,
      Afisarea sentimentelor ne face ridicoli in fata celorlalti. Dar imi place indemnul lui Eliade:” fiti ridicoli! „

  1. Pingback: Viaţa-n imagini (1)

  2. ridicolul asumat difera de cel in care pici…dar…sunt de acord…poate fi un exercitiu interesant daca ai suficient curaj si incredere in tine….
    fotografia e mai mult decat sugestiva 🙂

    • pandhora Multumesc!

      Cand am spus, sa ne afisam sentimentele nu la romantism m-am referit ,sau la cuplu…neaparat.

      Nu!eu ma refer aici la viata noastra de zi cu zi,la relationarea cu oamenii cu care venim zilnic in contact, parte apropiati intr-un fel noua,parte mai putin apropiati

  3. Vrăbiuţele sunt foarte îndrăzneţe în general, dar astea dau dovadă de un curaj ieşit din comun. Ce nu faci pentru mâncare… 🙂

    • Asa este Dara ,insa, cel mai important aspect din aceasta imagine, este frumusetea naturii si momentele unice care se intampla zi de zi …fara ca noi, oamenii, sa le observam.
      O zi buna!

  4. Pingback: Muzichiile de duminică | Ţara vorbelor în vânt

  5. Pingback: Un nod din lut « Teo Negură

  6. Pingback: Man Who Can’t Be Moved… « lunapatrata

  7. Pingback: Life in picture 5 (via A different blog) | Ado Feck

  8. Ce frumoasa imagine. Asa ce simpatice sunt vrabiutele astea galagioase si pofticioase.
    Frumos si indemnul lui Eliade!
    O zi frumoasa, draga Sorin! 🙂

  9. Pingback: Guess who`s back? « Alice Georgiana

  10. Pingback: Design interior « Alice Georgiana

  11. N-am prea văzut aşa ceva, deşi am curtea plină de vrăbii, nu le-am văzut niciodată aşa de întrăzneţe (doar de câteva ori m-am pomenit cu câte una în cameră, dar nu stol!… 😀
    Să fim ridicoli? Cred că nu trebuia să ne mai spună Eliade, suntem noi oricum…

Lasă un răspuns

