Miercurea fără cuvinte 4

Ştiu..oricât ar fi de greu
Că într-o zi..voi fi iar EU
Şi voi simţi..ce-am ştiut MEREU
Că eşti…OGLINDA SUFLETULUI MEU !

Sursa versuri Star love
 

Continuarea la Carmen

Recomand şi…

Iulisa , SoriN , Costin Comba , Lillee , Teo NeguraCarmen , Cleo , INCERTITUDINI , Lumi ROElena , Pandhora , C.L.M Cristi , Cârlionti de gânduri , Zamfir Pop , Ulise (blog canin) , Stropi de suflet , Zolty , Digodana , Fotoreporter pentru mediu , Solidaster , Alicee , Max Peter , Lumea lui Alexandru , Fly2sky , Robert , RaulAlina (puzzled) , Tudor , Napocel , Erys , Lunapătrată , Beţivul de cuvinte , Dani , Tamy , Liviu , Zodrac , Alice Georgiana 1 , Alice Georgiana 2 , Petru Dolhescu ,

35 de gânduri despre „Miercurea fără cuvinte 4

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte 4 (via A different blog) | Ado Feck

    • Acum , dacă bine ne gândim depinde de oglindă pentru că în unele lucrurile par mai îndepartate . Foarte important însă e faptul că se reflectă invers ,si asta poate fi o reală problemă la modul propriu dar nu numai sau mai ales la modul figurat .

  2. Pingback: Muzică de noapte « Alice Georgiana

  3. Salut Sorine!
    „…Că eşti…OGLINDA SUFLETULUI MEU !” Adica masina e oglinda sufletului meu ?
    Da ,este valabil asta pt cei ce-si iubesc masina ,si cred ca sunt destui.

    • Salut Edi !

      Nu , oglinda este a sufletului meu şi mai ales pentru că aşa ca-n suflet un apus rămâne în urmă .
      Poezia originală din care eu am citat doar aceste versuri începe aşa : „De n-ai fi tu..n-as fi nici eu… ” , nu cunosc autorul în schimb mi-a plăcut poezia .

  4. Pingback: A rebours « Teo Negură

  5. Pingback: 101 … miercurieni (continuare)

    • Daurel acesta este un apus , sunt sigur , dar mă crezi nici eu nu ştiu exact să fac diferenţa dintr-o poză chiar dacă nu întotdeaună mă scol tărziu , chiar dacă uneori mai fac servici de noapte .

    • Da , măcar de-ar fi atât de simplu , dar de multe ori din ce te adânceşti misterul creşte chiar dacă este vorba de cunoaşterea de sine .

Lasă un răspuns

